Ha!
Npe Title "Semalam & Hari Ni"??
Coz aku nk cte pas smlm hrini.

Ptutnye aku da posting tuk smlm.
Da tulis sekerat cte,tbe2 lak hank!
Sakit hati tul!
So tpkse la aku cte ngn pjgnye tuk posting kali ni..he3..

Smlm,bgun jer pg da kne wat design tuk ayah aku.
Utk pengetahuan korg,bidang kerja ayhku n aku same..
Ade syarikat advertising nih..
Kirenyer aku ikut jajak ayhku la.

Cumenye die keje sorg2..Mcm aku gak.
Sblm2 ni kalu die dpt projek,die akn mtak org len design kan.
Sejak aku pndai design ni,die start aku wat ler..
Kdg2 tu mls gak nk tolong,coz keje aku pn xselesai lg.
Bile nk wat keje org lain,amatla berat skali.
Tp tu kn ayhku..kalu xwat kang kne cepuk.xpasal2 lak.hu3..

Dkat 3jam gak la hadap keje die.Huh penat xingat.
Pg tuh mse nk bgun tdo,rse sakit2 bdn..Tuh yg xlarat tu.
Tmbh lak tilam yg aku beli xberkualiti dr yg spatutnyer.Sakit hati tul!

Pas hadap keje ayhku,dpt la upah design..He3..conoknyer..
Kalu xdpt upah,mmg mls la nk wat kan.He3..
Emh bkn mata duitan atau berkira..
Ini bisness antara syarikat "A&R Creative Enterprise" & "Harun Kraf"..He3..

Ptg tu da xlarat nk wat keje dah..Aduh bertangguh lagi kerja aku.
Aku sakit pale lg.Dkat 4 kali gak la mandi sbb nk ringan kn sakit pale ni.
Dlm hati aku,xelok sgt mandi kerap sgt bulan pose ni.Takut tertelan air..Ha3..

Mlm plak aku g terawih.Surau jauh skit dari rumah aku.
Kebetulan jmpe member..He3..lame gak xjmpe die.
Die praktikal kat sek skg..Namenye Hanis..
Time ust tazkirah kat depan,kiteorg rncak bsembang.He3..Jhatkn?
Ala..lame xjmpe,itu la jadinyer..Mcm2 cte kuar..Hu3..

Ha,harini plak,aku kne prepare sample2 kad kawin yg aku ade..
Coz ade customer nk dtg umah aku.Die nk tgk sample kad kawin..
Dlm kul 11.30pg die smpai..Die nk cri yg bajet 50sen.
Kalu ikutkn,xdk 50sen..yg ade 60 sen..
Dsbbkn aku ksian kat akk tu,aku pn kurangkn harga kad 60 sen tu ke 50sen..
Akk tu pnye la hepi..sbb die kate xdk tmpat yg jual 50 sen..
So bile aku bg harga 50 sen,die suke sgt.
Aku pn suke tgk die suke..Yela,bile customer da suke,kire ok la kn?
Lgpn bantu org nk dirikan masjid,xsalah..Nt time aku nt,sape yg tau kn?

Lps akk tu balik,aku dpt msj dari member ku Wan namenyer..
Die mtak aku designkan baner raye tuk die plak..Nk esok lak tu.
Huh,bertangguh lagi keje aku..Bile da dpt satu keje,xlarat nk wat keje lain.
Mate ni naik letih hadap skrin laptop.
So aku terima jela job si Wan tu..

Ptg td lak aku kuar ngn ayah aku..Nak g bazar..He3..Da lame xg bazar.
Sblm tu,aku g kdai pakaian jp.He3..
Bkn beli baju raye..Aku beli seluar track 2helai ngn t-shirt sehelai.
Ha3..Org sibuk beli baju raye,aku beli t-shirt ngn sluar track lak.
Ala,lgpn kat situ xdk jual bju kurung..Susah la ckit..
Then trus g bazar.Dari gerai pertama,smpai hujung aku ngn ayh aku bjalan.
Byk gak la membelinyer..Skali skale..Tmbh lak,ayah yg belanja..Ha3..Memang sakan la.

Penat gak la bjaln ke bazar tu.Sbb gerai kat situ byk..Berderet pjg lak.
Hu3 sakit kaki dibuatnyer..Nk terawih pn mls.
Tp bile dipikirkan pahala yg akn ku dpt,aku g la jgk ke surau..He3..
Mencari pahal yg byk,xsalah..Btul x??

Balik terawih td tgk cte Nur Kasih..tu pn sekerat..
Tp xpe,leh tgk catch up..He3..
Then wat design member aku ni skit..
Skit jer..sbb mls!Esok jela aku buat.
So skg ni aku da nk tdo..
(Padahal bkn nk tdo pn.Bergayut dulu..He3..)
Ok,see u tomorrow..