Hny tuhan je tahu bile aku dpt tau ank sdare ku elman msuk hospital.
(pernah posting bout elman at Me n My Lovely Elman)
Aku dpt tau hari rye ptama.Rupe2nye dari hari jumaat elman da msuk.Dpt inform lmbt.
Rse terkejut,sedih,takut berbaur pada waktu tu.Elman dmam panas (40 darjah celsius)

Hari raya kedua dlm kul 2,ku n fmily smpai kat Hospital Seberang Jaya,Penang.
Kami terus ke wad kanak-kanak.Elman ditempatkn di hujung sekali.
Mse tu elman baru je tdo.Nmpak letih btul die.Yela,die kn xsehat..



Begenang air mata aku melihat elman.Aku xnk ape2 jd kat die coz ku syg sgt kat dia.
Alhamdulillah,haritu suhu badan elman da turun ke 36 darjah celsius..
Doktor ckp kalu kul 6ptg suhu bdn elman rndh,die leh kuar wad..
Aku bdoa mse tu agar elman leh kuar cpt.Ksian die rye kat hospital.

Aku n fmily tpkse blik awl coz time melawat da hbis..
Sblm balik aku pesan kat spupu aku, "kalu elman kuar,bgtau k.xsbr nk rye ngn elman"
Msti comel elman pkai bju melayu ngn songkok.He3..

Alhamdulillah ptg tu jgk elman dpt kuar wad..Sukenyer..He3..
Petang tu ingat nk g braye umah atuk elman kat sg.petani.Tp xbkesempatan plak..
He3..nt kte rye same2 k elman,m.ngah bg duit rye kat elman nt.



~gmbr elman di hari raya ke 3,shat n hepi btul die (ambik dari spupuku)~