Cnta 2 Insan..
Cnta 1 org insan yg sntiasa menginginkan pasangannyer sntiasa dcc.
Mengharungi segala bersama.Susah mahupn senang.
Bersama hingga ke akhir hayat,InsyaAllah.
Dia lah yg pertama & terakhir.
Berkorban & berkongsi apa sahaja,bersama-sama..

Benar,xsumenye indah..
Tuk mendapat yg indah,kita akn mnjalani pkra yg sukar.
Sume u ujian dari Allah utk kite & pasangan kite.
Waktu bcnta,lain ujiannya.
Waktu btunang,lain ujiannya.
Waktu bkahwin,lain ujiannya.
Kita sndiri yg bisa mnyelesaikan ujian itu.

Tiap kali aku mendengar lagu dari kmpln Romance-Ku Ingin Kamu,
air mata ku akn menitis.
Aku sndiri tak tahu knp.Selama hdupku,aku xpernah mnags bila dgr ssuatu lagu.
Tp kali ini berbeza.Cukp berbeza.
Mungkin aku tahu knp aku akn mnangs tiap kali mndgr lagu tu.
Cme aku xpasti btulkah anggapan ku.

Romance - Kuingin Kamu

demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin engkau jadi milikku
kuingin kau disampingku
tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa syurga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
selama Tuhan masih mengizinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas

.....................................................................................

Ya Allah,satukanlah hati kami hingg ke akhir hayat.
Amin Ya Rabbal Alamin.