Sikit2 1 Malaysia.Sikit 1 Malaysia.
Ha!Harini aku nk cte 15 Malaysia!
Kebenda plak 15 Malaysia ni??Mcm2 la..Ha3...

Actlly 15 Malaysia ni adalah 15 filem pendek yg diarahkn oleh 15 pengarah.
Pengarah2 ni bkn la pengarah terkenal mcm Aziz M Osman,Bade Azmi ke,bkn..
Dorg ni xterkenal pn..Cume sorg je yg terkenal.Iaitu arwah Yasmin Ahmad..
Walaupn pengarah2 ni xterkenal,ttpi dorg gunakn pelakon2 yg terkenal.
Bkn setakat pelakon jer dorg gunakan,tetapi Ahli Politik..
Antaranya Adibah Noor,Y.A.B. Nik Abdul Aziz Nik Mat,Harith Iskandar,Khairy Jamaluddin
& ramai lg la.

15 video filem pendek ni,ade yg berbentuk drama,dokumentari,komedi etc.
Sume mmpunyai mesej yg tersendiri..Mmg nice!
Ade yg da realest video,ade yg blum..
Stakat ni aku bru tgk 5 video..He3..
Ikutkan nk tgk byk.Tp video sangkut2 lak..Line xkuat..

Pastu kne wat design bru plak..
Emh asyk wat keje jerk!Hu3..Redha je la..
Lgpn rezki da msuk,jgn tolak plak.Tul x??
Cme sometime kne rest.Bak kate en dragonflyer "asyk keje je.mne xtnsion.."
Hu3..ye kdg2 mmg tension.Tp demi mncari rezki tuk tanggung byk bnda,kne trima.
Susah mcm mne pn,byk mne pn,kne wat jgk..
Itu la aku.Insan yg kne bsusah demi ksnangn..

Emh berbalik pd film short ni,he3..menyimpang jauh da cte.
Setakat ni,paling berkesan bg aku ialah tjuk "The Tree"
Aku suke sbb Y.A.B. Nik Abdul Aziz Nik Mat mnerangkn tentang pahala.
Ini menunjukan bhwa Allah itu Maha Pemurah.

Aku xmau ulas byk2 coz korg tgk la sndiri coz ku da ltak kat bwh ni.
Ku harap korg enjoy la tgk ek bile korg ade mse..
Aku da add kat blog ni..So kalu da tgk,komen pndapt korg kat aku.
Bgtau yg mne korg suke.Nt leh kongsi2 cte..
Well see u nxt posting tomorrow InsyaAllah..