Elman Thaqif!

emm cayang sgt kat die!
die comel sgt!
emh elman tu not my fiancee lor..
tp anak buah aku...
anak kepada 2 pupu aku.

dalam rmai2 anak buah,dia yg tu yg paling syg.
dah la comel,debab,baik lak tu.
makin lame,makin berat nk dukung dia.
tp dsbbkn syg,berat pn berat la..
asalkan dpt main n dukung elman.

hepi sgt bile tgk die gelak.
mengekek ngekek lak tu.
rse xnk bpisah ngn elman kalu bile jmpe die.



time aku rse pnat atau ade prob,bile tgk gmbr elman,rse tenang jer.
mungkin aku terlalu suke budak2.
bile tgk gmbr die,sdey pn pn akn hilang.
itu baru tgk gmbr.kalu jmpe,ke hulur ke hilir aku akn dukung dia.

the hepi moment it's,elman tdo dipangkuanku.
ade 1 day tu,dua kali elman tdo kat lenganku.
rse hepi yg teramat sgt!xtau la npe rse hepi sgt time tu.
mungkin xsgke dia nk tdo kat pangkuan aku smpai dua kali n dpt tgk muke die yg comel time tdo




sometime 4 me,
anak2 kcik la yg buat aku hepi.
skg ni,anak org lain la yg watkan aku hepi.
InsyaAllah,ank aku sndiri nt,akn mnambahkn kgembiraan aku.
Amin..

bila kwn2 mak aku bwk ank2 kcik dorg,aku mesti dukung or main dgn bdak tu.
tp bila org tgk aku suke sgt main ngn bdk,org mesti ckp :
"alia ngah praktik jd mak org la tu..."

ish geram btul aku dgr ayat tu.
aku ni mmg sukekn bdk2.
bkn sbb ngah praktik nk jd mak budak!
ape salah ke nk main ngn bdk?
mesti org akn salah fhm n akn kuar ayat tu dari dorg.

well...
lantak la korg nk kate ape.
mlas la nk layan.
yg pasti aku bahagia.
hepi ngn bdk2 kcik yg comel mcm aku.he3..