he3...today its enjoy day...
hrini g Mid Valley,KL ngn anak pkcik baharuddin..azlina nmenyer..(xsmpt ambik gmbr ngn die)
die ni best friend mse sek ren..kte org ni nme jer umah dkat!tp da 8thun xjmpe.ha3..dasyat2..
well bru ni bjmpe n ajak die kuar jln2 hrini...he3...

dlm otak aku,g jln hrini jz nk realese tension jer n tkut nt da xdk mse nk kuar jln.so ni la msenyer!
xplan pn nk shopping..aku pikir nk beli seluar jer..tp!mcm2 aku beli!

antaranya beg tangan yg asal RM 179 tp diskaun dpt RM 36 jer..he3...mcm2 bole sumbat dlm tu.
alang2 beli seluar jalan tuk aku,aku belikn la tuk tunangku yg tsyg jgk..hi3..
da lame xmkn pizza hut!akhirnye dpt gak mkn..huh sedap2!

harini aku telah keluarkn duit sebanyak RM 170 dlam mse 1hari!!
termasuk beli brg2,makan,n duit tmbang bas.hua..........duit habis.....

mentang2 ngah year end sale..aku xsgke nk spent duit yg byk dlm sehari.huk3...
pepn aku puas jgk la dpt shopping coz aku slame ni xbiase shopping.
tp bile da dpt peluang mcm ni,aku xlepaskn peluang la..hu3...
pepn aku enjoy sgt today!yeah!!

(beg ku yg murah!ha3...)