New week..He3..skurg2nyer kne posting kat "rumah" ku ini..Sbelum bsawang..He3..
Today! 14 Nov2009 dlm jam 2.30ptg,aku n akk2 group nisa' (k.dayah,k.yati,k.ros) nk g ke tmpat kem yg kami akn menginap hujung minggu ni iaitu di "Kem Motivasi Sri Raudah,Gombak"

(dari kiri:k.dayah,k.ros &k.yati)

Suasana kat situ mmg best,cntik & selesa la..Lyanan org kat sne pn bgus!
Membuatkan aku xsabar nk ber"kem" hujung minggu ni..he3..
Harapnye kem kali ni dpt beri pngalamn bru pd adik2 remaja yg akn join nt..
Utk aku plak,bole la lari dari hadap keje kejp..He3..Sukenyer...


(xsbr nk cabut dari umah nk dtg sni..he3..)

After balik dari jenguk tempat kem ni,kteorg g mkn nasi ayam..k.ros blanje..tq kak..he3..
Asar pn da masuk,so pjlnn nk blik umah jauh gak la.msti la nk solat dulu en?
K.yati telah mmberi cdangan tuk solat asar di masjid UIA..Tempt study K.dayah dulu..
Wah..mmg excited la kte org yg xpnh msuk UIA ni..K.dayah lg la excited,tmpt study dlu la katekn..
Pd mereka yg xpnh pergi UIA Gombak,aku nk bg tnjuk skit suasana sne.Let's See..


Aku suke sgt tgk UIA Gombak ni.Sbb sume bumbung kat sne wane biru,Kire trademark kot.
Byk video2 klip nasyid mcm kmp. Inteam wat shooting kat sini.Drama & iklan pn ade gak.
Tu yg mcm truja tuh.Ha3..ntah pe2 ntah.Tp mmg sgt lawa suasana n bangunannyer.
Byk pic yg nk dkongsi.Tp byk yg goyang coz snap dlm kete tgh bergerak..Hu3..
Tp ni lg 1 pic yg amat mnarik tuk dikongsi n aku suke sgt!

Sekeping bunting yg amat menarik perhatian ku.Ha3..Sungguh bermakna kata2 di bunting ni.
Pepn pjalann blum tmat..Mse nk balik plak,terjumpa 2buah hp sape pnye ntah jtuh kat jln.
Mgkin jatuh sbb die blari time hujan..Huh pnye la sush nk cri pemilik hp tu..Pening2..
Kami try cl no2 yg kat hp tu.Bgtau kat org2 tu yg kami tjmpe hp n cmne nk bg balik hp tu.
Huh mmg mcm2 hal la ctenye.Kalu nk cte mmg pjg.Tp Alhamdulillah kami dpt kmbalikn hp tu pd tuannya..

Pepn harini mmg pnat sgt.So aku pn da nk tdo..K bye2..