Masalah..masalah....
Dia da datang balik...Huk3...
Aku ingat da ok la...
Tp da muncul balik la..Huk3

Aku da mula nk sebut perkataan "BOSAN!!" Huk3..
Perkataan BOSAN da datang balik....Hua...........
Aku xtau la nape ia muncul smula..

Dulu bile da ade blog ni ingat cm ok la..Tp..Emh..
Actly ada blog ni ok.X salahkn blog ni pn..
Mgkin sbb aku da makin kusut ngn keje so agak terabai blog ku inih!
(Cian kat die.Huk3 sowi ek..Aku xlupe kat ko pn..Cme bz la..Susah nk tulis kat ko(blog) ni.)
~~pujuk blog sndiri...

Bile keje da byk,aku makin kusut.Bile da kusut kadang mlas nk wat.
Mood aku makin x baik.Semakin terjejas!Arghh!!

Bile la nk berakhir cre hdup cmni??
Actly i need someone yg aku selesa dgn die sntiasa dgn ku.
Kire member la..Yg leh ajak bsembang,leh hepi2,leh jalan2,mcm2 la kire.

I need free too!
Y??Coz aku mcm tkongkong.X diberi pluang tuk berdikari sgt.
Ntahla.Susah nk cte.Hnya diri ini saje yg tau.
Sometime nk jd cam rama2..Nk terbang sane sini.Xdk sape halang sgt.

Aku da bsar la..Leh x bg ruang tuk ku bsosial ckit?
Bsosial xbmksud buat jahat.Tp menjalani hdup sperti remaja yg lain bsama kwn2,jalan2.
Aku leh jge diri..I jz need some space..Leh x??
Teramat la jelez bile tgk org len hang out ngn member2.(mcm ezal n the geng/manje n the geng)

Kdang2 nk g kdai dpn umah pn mcm tkut.Entah!
Aku sndiri xtau npe mcm ni.Ish!
Well,aku adalah aku!Xmampu brubah tuk org lain sgt.

Mampukah ku bertahan??Kuatkn diri ku ini Ya Allah..